> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Happyfeet

Kommentarer (2)

2011-05-23 @ 16:48:28

Hej hej mina små änglar !

Istället för att hänga med barnen och alla andra föräldrar till södra parken bestämde vi oss för att dra ut själva och leka och så passade vi på att fixa våran ute plats =) Så fint det blev !
När jag övningkörde idag så gick det bra .. jag har 8körlektioner kvar och nu funderar jag på att ta en intensivkurs eller köpa 10 nya lektioner... en lektion kostar 600kr så det är inte billigt direkt.. önska att jag kunde skita ut pengar ! hahaha Och en intensiv kurs kostar 7999kr :O
Är det jag som är snål eller är det överdrivet dyrt ? haha

Dagens bilder:





























Nu ska jag ta och vika en tvätt och sedan så ska jag sätta mig ute i våran fina uteplats på framsidan och läsa lite ur mitt "körkortsbok" som jag köpte idag .. En bok plus några teori prov på datorn kostar 1400... komigen nu ! Det är bara en bok lixom =/ haha
Nä nu ska jag sluta klaga på att allt är så dyrt.. vill man ha något så får man kämpa för det helt enkelt. Får inte köpa några kläder denna månaden :P Påminn mig tack !

Ha det underbart mina underbara and be Happy<3








Kommentarer

Postat av: Carla

Vad fint det blev :)

2011-05-23 @ 21:42:31

Postat av: Camilla R

Tack syrran ;) Längtar tills det blir fint väder så att ni kan komma över till oss och grilla och mysa =)

2011-05-24 @ 15:15:00
URL: http://shooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback