> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Isoldes 2årsdag

Kommentarer (0)

2011-05-28 @ 21:41:52

Hej hej mina små sötnosar !

Hur står det till hos er ? Här är det toppen .. är helt slut bara eftersom vi har firat Isoldes 2årsdag idag =) <3
Allt blev jätte fint och lyckat tycker jag .. är jätte nöjd med allt både maten och dekorationen osv .
Richard lagade kycklingfilér i en jätte god sås och jag gjorde pasta sallad som jag hade lagt i lite mangorajasås =)
Min syster hade gjort Cupy cakes till kaffet och min lillebror hade gjort vanilj kakor.. så gulliga va ?
Mamma hjälpte till med både maten och dekorationen så tack till dig min lilla gumma <3
I torsdag när det var Isoldes två årsdag så bjöd min syster oss på middag och så hade hon gjort en pannkakstårta till Isolde ... gulligt du är =) <3

Här kommer bilder:

Isolde startar sin dag med att borsta tänderna ;)

Min Prinsessa <3

På angereds nattan =)




Fiskfilé med pommes och en massa sallad :D + remoulad sås .. gott !

Lustig bild :D haha






Jag har nog roligare än Isolde =/ hehe

Isolde var så ledsen när vi åkte ifrån karusellerna att hon fick öppna en paket på bussen =)

Hemliga presenten ?

Isoldes pannkakstårta <3



Min syster och Isolde <3

Blåser :D


Dagens kalas :








Alla fick vara clowner haha <3

hahaha <3 Så söt !

Prinsessan Isolde <3





Cooling <3

Öppnar presenter























Cupcakes och vaniljkakor <3

Fina va ? Från min syster <3

Jag och älsklingen <3

<3

Älskar dig <3

Dagens födelsedags presenter:

Världens sötaste docka och två jätte sköna nallar :D

Farmor och farfars present en kabin väska

Från Lucy =) Hur fina är inte dem då ? Och hon har sytt och stickat detta själv.. så duktig !<3

Från Richards Faster och Bengt =)

Från Richards faster och Bengt igen =)

Den svarta kudden har Isolde fått av en flicka som heter Daniella =) Söt hon är va ? Hon har gjort den alldeles själv.
Och tavlan har hon fått av sin gudmor <3


Från min morfar, mormor, Carlo och min syster <3 Isolde ville sitta i sin nya bil hela dagen haha <3



En video från Piñatan som ALDRIG ville gå sönder hahahahha:


Av oss fick hon en jätte fin rosa gitarr som är en riktig gitarr. Och så fick hon kläder och kritor som man kan rita ute på gatan med =) Och så fick hon en söt spade och en vattenkana för att vattna blommorna ute i trädgården<3
Visar bild nästa gång jag bloggar ;) Hon fick en jätte fin röd jacka från Lucy och Negro också. Alla har varit så gulliga och hjälpsamma mot oss.. tack till min mamma som alltid hjälper till med allt! Du är en ängel verkligen .

Ska ta och mysa nu med min älskling och så ska jag ta och nanna kudde ! Är helt slut..

Ha det underbart och sov gott !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback