> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Natti natti

Kommentarer (0)

2011-05-04 @ 21:25:56

Hej hej mina små älsklingar !

Här sitter lilla jag på soffan och äter en skink macka med gurka på .. gott ! (Intresseklubben antecknar)
Idag har jag jobbat hela dagen och sedan så hämtade jag min Prinsessa och så möte vi min mor som klarade sin teori prov idag =) Är jätte glad för din skull ! <3 Så duktig min lilla mamma är !
Sedan så tog vi en promenad och så delade vi på en Pizza haha vilka tjockisar vi är .. vi tog en imperiale FYFAN VA GOD DEN VAR !!! haha
Och sedan så stack vi till varsit hem och så började jag städa här hemma och stryka ?!
OMG CAMILLA stryker ? haha .. nä men jag hade tvättat en massa kläder och Isoldes klänningar var så skrynliga så jag kände mig tvungen .. tråkigt var det men men nu är det gjort =) Tvättade ännu en tvätt idag .. jag tvättar verkligen VARJE dag nu .. men men haha

Btw idag när jag kom hem så hade min älskling lagt upp fina presenter på vårat köksbord =) Gulligt av dig <3
Han hade lagt en IPHONE 4 på bordet och så hade han varit inne på Glitter och köpt örhängen till mig <3
Till Tequila så köpte han en jätte fin tröja <3 Naaaw =) Älskar dig min älskling! 

Dagens bilder :



Min Vackra Prinsessa <3

Tequila =)

Visst är hon söt ? :D

I sin nya tröja haha

Idag så kom det ett par skor som jag hade köpt till min Prinsessa =)<3

Fina va ? =)




Beställde dem från Brandos.se .. dem har jätte bra barnskor där =) Och så är det frifrakt ;) haha

Aya ska ta och sova nu är jätte trött ! GÄÄÄÄSP!

Sov gott ! Och ha det underbart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback