> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Vad ska jag heta idag?

Kommentarer (0)

2011-05-30 @ 21:01:05

Hej hej mina små monster !

Här sitter lilla jag och äter chips :D haha .. tjockis jag vet .
Isolde ligger och sover som en liten ängel min bebis <3 Idag så har jag övningkört och min mamma var med och satt i baksätet haha och sedan så möte jag Melody med sin underbara söta prins som heter Neo =) <3 Han är nog världens sötaste bebis som jag har sätt.. och så charmig så att man dör :O
Vi hämtade upp Isolde på dagiset och sedan så mötte vi Diana och så tog vi en promenad =) Efter det så gigk vi hem till Melody där barnen åt och vi tjötade osv .

Dagens bilder och bilder från i söndags:

På morsdag så åkte vi in till stan och så åt jag Sushi och för Ricky så blev det SubWay

Min underbara unika flicka <3

Snälla Isolde klappar Neo <3

Melody och barnen <3



Söta va ? =)

Håller i handen ! Gud så underbara dem är <3

Söta ungar säger jag bara !! <3


På morsdag så fick jag en jätte fin lång klänning från Ricky.. gissa om jag blev glad ? =D
Den sitter så fint och jag älskade färgerna på den <3 Den ska jag nog ha på mig på Midsommar med en liten jacka över .. kommer se kanoners ut ! haha skojar bara :P
Idag så kom en cardigan som jag hade beställt .. Den satt som smack ! haha
 Efter min operation så känns det som att allt sitter perfekt.. GOOOO KÄNSLA måste jag säga ! Im happy och övernöjd :D

Orkar inte tjata mera så jag ska ta och varva ner och sova sedan .

Ha det underbart och sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback