> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Fika time

Kommentarer (0)

2011-10-26 @ 20:48:31

Hej hej alla underbara och alla icke underbara ! =)

Vad har ni för er ? Själv så kom man precis hem från en promenad med Tequila. Innan dess så åkte jag in till stan åkte in till banken och så hade dem STÄNGT!! Åååååååååh ! haha
Aya får åka in imorgon igen =/
Hur som helst så möte jag min syster sedan och så tog vi en fika på Subway =) Fröken Isolde var lite hängig men nu har hon fått i sig lite mat och så. . så hon är nästan helt frisk snart hoppas jag =) Hon var hur snäll som helst iaf och så fick hon välja själv vilka vantar hon ville ha . Hon kunde inte bestämma sig så hon fick två par som hon valde ut alldeles själv =)

Bilder:




Lite hårgrejer till Isolde <3


När vi kom hem så hade Ricky köpt en tallrik och ett underlägg till Isolde =)


I väntan på bussen =) Glada flickor <3

Min vackra syster och mitt vackra barn <3


Det var faktist jätte trevligt att träffa min syster idag . Vi tjatade om allt mellan himmel och jord =)
Vi bor nära varandra men man har ju inte alltid tid för att hitta på saker. Hon är ju gymnasielärare och har fullt upp och jag har mitt. Jobb, barn och hund .. ibland så önskar man att dagarna kunde vara lite längre :P

Nog om tjat . Nu ska jag ta och äta något litet =)

Sov gott alla och ha det underbart ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback