> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

My little Isolde <3

Kommentarer (0)

2011-10-17 @ 10:38:42

Hej hej era små sötnosar !

Hur står det till hos er ? Bra hoppas jag .
Själv så är det bra =) Känner mig trött bara =/ Så snart hade jag tänkt att ta en liten siesta :P Sedan blir det att städa hemmet och laga mat !

Igår så var vi på kalas hos Richards faster som heter Elisabeth . Det var faktist jätte trevligt och maten var så god !
Det var fläskfilé med potatisgratäng och vinsås till .. mums !

Bilder:

Detta hittade jag till min Prinsessa igår när vi var och handlade =)


Älsklingen <3



Väntar på Bosse =)

Jag hittade mig den "päls" kragen inne på lindex med vantarna till =) Nu kommer jag att vara varm <3 hihi
Skorna är från Italien .. Älskar dem faktist ! <3



=)



Så här såg min prinsessa ut idag när jag skulle lämna henne på dagis =)


Medans jag bloggar så kollar jag på Cheaters .. och gud vilken hemsk program asså :O Helt sjukt om allt är på riktigt ! Hemskt hemskt haha.

Ha en underbardag mina underbara <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback