> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Be yourself and the rest will fallow

Kommentarer (0)

2011-10-25 @ 13:07:48

Hej hej mina små sötnosar !

Det var ett tag sedan .. hur står det till hos er ?
Här är det bra med mig .. men mindre bra för fröken Isolde.. hon har feber idag och hennes hals är svullen =/ Buuu !

Isolde har börjat prata något enormt mycket :D Det är så roligt att lyssna på henne. Det är som att ha en äldre människa i en liten flickas kropp. Hon brukar komma fram till mig när jag håller på och gör nått och bara :
Mamma vad gör du ? osså stirrar hon på mig med sina stora vackra ögon <3
När vi sitter och äter så frågar hon mig alltid : Mamma är det gott ?
 Fröken Isolde kan popa pop corn själv oxå hahaha hon är så sjukt duktig att man får säga till henne .. MAMMA KAN HJÄLPA DIG MED DET ! (Om man nu får hjälpa henne)

Här om dagen gick hon fram till en flicka i 7års åldern och bara pekade på hennes mössa och så sa hon till henne .. Ååååh Kitty !! :D
Fin kitty ! Både flickan och hennes mamma dog av garv och tyckte att hon var så charmig =)

I förrigår när jag kom hem från mitt kvällspass så hade min älskling lagat thai mat =) Finns ingen som gör lika god thai mat som Richard.. Spice kan slänga sig i väggen :P Utan att skämta !
 Och igår när jag kom hem från mitt andra kvällspass :P Så lagade både jag och Richard grekiska pannbiffar med potatismos och sallad till + tzatziki sås =) Såååå gott !
Funderar på att öppna en matlagningsblogg vid sidan om .. Jag älskar ju mat så det skulle inte passa bra!

Jag bakade här om dagen också .. det blev kärleksmums och så en silvia kaka :D Så nu finns det kakor i både frysen och kylen :D Ska börja göra lite chokladtryfflar också så att man har det till jul =) Så mysigt !
Åhh igår så träffade jag på en gammal klasskamrat som har fått en VÄRLDENS SÖTASTE NOAH.. så fint namn oxå<3 Jag har alltid sakt att om jag får en pojke så ska han heta Elias eller Noah .. så fint <3
Stort grattis till dig Veronika ännu en gång ! Underbar och världens sötaste pojke verkligen !

Bilder:









Nu börjar blogg.se hacka som tusan ! Orkar inte med detta så det här är dem ända bilderna ni får !
Om jag orkar så bloggar jag lite senare igen :D Ha en underbar dag era sötnosar och glöm inte att vara glada för varandra och att visa kärlek .

Utan kärlek inget livsglädje !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback