> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Pucko

Kommentarer (0)

2011-10-26 @ 14:41:18

Hej Hej era små sockertoppar !

Hur står det till hos er ? Här är det bra fast fick stanna hemma idag med Isolde . Ska åka till apoteket sedan och ta ut en ventoline till henne och så måste jag köpa lite alvedon till henne. Dumma bakterier som gillar att vara hos min flicka . Hon är ju född för tidigt så det är nog inte så konstigt att hennes immunförsvar är lite sämre än andras.. om man säger så.

Jag måste ta ut en digipass oxå ... SUCK ! Hatar att göra sånna tråkiga ärende som att sitta och köa på en bank men men räkningar betalas inte av sig själva tyvärr. Så jag hade tänkt att betala alla räkningar idag och så får vi försöka att storhandla imorgon eller på fredag.

Isolde blir så himla uttråkad när hon inte är på dagis haha min stackars bebis =/ Jag försöker underhålla henne men jag är nog inte så rolig som jag tror :P Tog ut henne till lekplatsen igår och idag har jag tagit med henne till skogen.. Hon ÄLSKAR att gå runt och vandra i skogen .. och inte ska vi tala om fröken Tequila :D Dem bara sprang på lövhögen och hade skoj tillsammans <3 Fast nu blev båda trötta så nu ligger Isolde med sin vovve på sängen och äter pop corn hahaha .. Mysflickan <3

Dagens middag idag blev Entrecoté med potatisgratäng och Camillas grekiska sallad ... gott !

Imorgon är jag ledig så jag hoppas på att Isolde blir bättre så att vi kan åka och bada imorgon. Hon ÄLSKAR ju att bada och i och med att jag är ledig imorgon så får man ju passa på =) Eller så får det bli 4- h gården där alla djuren är .. men något ska hittas på !

Bilder från igår och Idag :

Mina fina kakor :D hihi

Haha bästaste flickan! <3

Gårdagensmat. Pannbiffar med paprika, lök och fetaost i :D


I sandlådan precis utanför oss =)

Sååå glad va :D haha

<3

- Titta mamma !

Yeeeiy !

Busfrön är igång !

Vi avslutade dagen med ett bad <3

Hej hej säger Isolde haha =)

På väg till skogen .. där fanns det några byggmän och Isolde undrar här vad dem gör ? Och varför dem bankar =/

Min lilla råtta <3 Tequila !

- MAMMA VATTEN !! Bada ???


dagensmiddag



Nä nu ska jag ta och äta något litet och så ska jag iväg och göra mina ärende .

Ha en underbar dag alla och sprid positiv energi är ni snälla ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback