> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag

Kommentarer (0)

2011-10-29 @ 14:36:06

Hej hej mina små hjärtor!

Hur står det till hos er ? Här är det sådär . Vaknade upp helt mörbultad och jag har jäte ont i min högra höftben .. kan inte ens ligga på den sidan =/ Richard tycker att jag borde åka in till sjukhuset men jag vet att jag kommer bara få sitta i ett vänterum som en idiot i flera timmar. Tar en tid till vårdcentralen på Måndag istället osså får dem avgöra om det behövs röntgas eller vad dem nu kommer säga .



Det hände något traumatiskt igår . Jag gick av bussen och så skulle jag gå över en korsning .. jag väntar tills jag får grön gubbe och så börjar jag gå över och så kommer en bil och skiter i att jag har grön gubbe o bara kör in i mig så jag ramlar och hamnar strax under hans bil. Hans däck körde aldrig över mig men FYFAN vad rädd jag blev. Trodde att jag skulle dö .. när jag väl faller ner så ser jag bara jätte starka ljus som blänker på mina ögon och sedan blir allt svart. Det ända jag tänke var på Isolde..
Som tur är så var jag själv och inte med Isolde i barnvagnen för då kunde det ha gått RIKTIGT illa till. Chauffören gick av bilen och bara kollade ner mot marken och skämdes och var nog i chock tillstånd. Det var jag också så klart och det ända jag kunde säga till honom var VAD FAN SYSSLAR DU MED ? SER DU INTE ALLA SKYLTAR ? JAG HADE GRÖN GUBBE !! DU KUNDE HA GJORT ETT BARN FÖRÄLDRALÖS DIN JÄVLA IDIOT. SKULLE DU KUNNA LEVA MED DET I DITT SAMVETE ? asså jag bara gapade som en idiot för jag var så himla rädd och chockad!!

Hur som helst så fick jag en förklaring att han var mitt uppe i ett tjafs ?! Jaja då är det okej att köra på folk för man var mitt uppe i ett tjafs.. jävla dåre !

Hur som helst så har jag anmält hela händelsen och så. Jag hade inte alls ont igår någonstans förutom att jag fick ett litet skrapsår i armbågen men idag har jag skit ont i höften så jag kommer antagligen få en bauta blåmärke .. snyggt ! Jag hade verkligen en liten skyddsängel igår <3 Tur i oturen om man säger så !
När jag väl kom hem så kände jag bara hur adrenaliten pumpade runt som fan :P Hade en så konstig känsla i kroppen och sedan så bara började jag störtlippa! =( Har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv.. usch !



I torsdags så var vi och badade med Isolde =) Det var hur kul som helst =) Isolde är så himla orädd och duktig i vattnet .. kommer kanske ta några guld medaljer i simning ? haha skojar. Och igår så var jag och Isolde inne i stan och tog en fika med Camilla och hennes fina prinsessa som heter Dalina <3 Så himla söt!! Kopia av sin mamma måste jag säga =) Vi åt lunch på Jensens biff house och det var lika gott som vanligt =) Efter det så lämnade jag Isolde hos sin farmor för dem skulle på banangympa och så träffade jag D och Ricky efter det =) Sedan åkte vi hem .. Ricky åkte och hämtade Isolde och jag blev  påkörd och där försvan allt det roliga ! =( haha

Men idag har jag fått frukost på sängen av min älskling för han tyckte så mycket synd om mig haha =) Tack min älskling <3

Bilder från i Torsdags och från igår :


Jag och mitt allt <3

Mitt hjärta <3

Övar på att flyta =)

Min gostjej <3

Här kommer jag =)

Hoppa till pappa <3

Så duktig <3

<3



KLarar mig själv !

Vi är krokodiler haha







Simmar själv lite =)

Min glada flicka <3





Vi avsluta dagen med en pizza =)

Hmm ?


Juste jag skulle ha fått min lön den 27:e och jag har fortfarande inte fått den ?
Skrattretade tycker jag !
Jag jobbar innom komunen och så får jag inte ens min lön i tid ? Och min chef kommer tillbax på måndag då alla räkningar ska vara betalda .. Toppen system vi har här i Sverige =) Allt funkar så bra. Försäkringskassan är jätte snabba och sjukvården är underbart !

Hoppas att ni fattar att jag var ironisk där.. jävla skit system !

På tal om ingenting.. Fick se några bilder ifrån när dem tog gaddafi.. innan dem avrättade honom så stoppade dem upp en kniv i hans anus. Jävligt civiliserat folk det dära!
Gaddafi var ingen ängel men komigen vi är alla människor. Han borde ha överlämnats till rätten tycker jag men men..  att vi människor beter oss som djur är skamligt. Räckte det inte med att skjuta honom i magen och i huvudet ? Finns bilder där dem stoppar upp en pinne i hans rumpa oxå =/

Länken är här : http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/middle-east/111024/gaddafi-sodomized-video-gaddafi-sodomy SJUKT!

Trots alla hemskheter så önskar jag er en underbar dag ! =) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback