> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Back

Kommentarer (0)

2011-10-08 @ 11:33:45

Hej hej era små söta monster!

Hur står det till hos er ? Här är det toppen för min del =) Min flicka har åkt på en förkylning.. stackarn.. så jag hoppas att det blir bra snart igen =) Vi är hemma igen från Italien vi kom hem i måndags på kvällen och så var det dags att jobba direkt på tisdag, onsdag och torsdag . Och idag så ska jag jobba kvällen ... lite små suck måste jag säga :P Jag skulle på en tjej kväll i Lövgärdet idag .. vi skulle ha tappas och vin .. aja men vill man ha pengar så måste man jobba :P Vi ska nämligen åka till Cap Verde .. antingen i dec eller Januari .. beror på när Richard får ledigt. Jag blir deppig av Sveriges mörka trista vinter och jag och Ricky har inte haft semester (ensamma) tillsammans i år så det kommer att bli underbart <3 Kan redan se en bild av mig, ricky o Isolde liggandes under solen med en kall cola på stranden <3


Italien resan var helt okej . Jag är inte så mycket för att gå runt och kolla på en massa byggnader men vad gör man inte för sin kille ? :P Vi såg en massa med fina kyrkor och så fick vi se en del av roms historia =)
Jag var mest glad över att få ha sett spanska trappan :D haha
Jag tyckte inte att Italienarna var så där hemskt gästvänliga .. dem var väldigt otrevliga och arroganta.. Kul !haha

Sedan så såg vi en kille som slog en tjej mitt på ljusa dagen ?! Jävla idiot! Han bara matade slag mot hennes ansikte och drog henne i håret.. någon som gjorde något ? NEJ !
Jag ville ju bara skrika .. SLUTA LÄGG AV !! Får panik när jag ser sådant.

Vi hade iaf tur med vädret .. det var 29-30 grader varje dag =) Så det var skönt .

Det var väldigt dyrt så det blev ingen shopping direkt haha. Jag köpte mig en jätte fin väska LV kopia och så ett par boots som jag är jätte glad över. Visar bild någon annan dag :P
Till Isolde så blev det en hood tröja med kitty som är i ROM på och en kitty t-shirt. Sedan så köpte vi hem kors och sådant som man inte hittar i Sverige till hemmet =) Vi hittade en jätte bra kamera stativ så den köpte vi med oss oxå :D Isolde valde en gossedjur som var en gris och den måste hon så klart ha med sig över allt nu .. blir lite mycket med en stor lam och en gris i vagnen :P

Bilder från Italien :

















































































Nu hinner jag inte att lägga in mer bilder för jag ska laga Tacos innan jag går och jobbar .. är sjukt sugen på tacos idag ! Börjar 13 idag och slutar 21:15 .. kommer sakna min prinsessa något enormt ! =/ Länge sen jag jobbade kväll :P Imorgon blir det dagpass som tur är och likaså på Måndag =)

Aja ha det underbart mina små vänner !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback