> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

El 18 de Septiembre ! <3

Kommentarer (0)

2011-09-18 @ 12:19:10

God dag på er alla !

Här sitter jag och har fått frukost på sängen idag av min älskling <3 Så gulligt !
Idag är det Chiles nationaldag så jag önskar er alla en underbar dag hihi !

Igår så var jag och handlade Richards 25 års present och det blev något i guld men mer kan jag inte säga =)
Jag skulle köpa lite lego till Isolde också men hon valde så klart andra saker haha.. hon ville ha en liten hink som var full med pennor och så ville hon ha två små kitty figurer .. Min prinsessa har ju blivit kär i Kitty ! Vad bra att hennes mamma har en rosa kitty klocka som hon hade i sitt "flickrum" så nu kan Isolde ha den hängandes i sitt rum . Varje gång klockan blir 18 så spelar den en jätte fin melody ! <3 Den fick jag av min syster när hon var ute och reste i Siri Lanka .. Så söt hon är ! <3

Idag så ska jag laga Tacos .. det är så himla gott va !! Synd att alla avocado var alldeles gröna igår när vi var och handlade =/ Så det får bli Tacos utan guacamole =( Men det går nog bra ändå haha =)

Isolde har hostat hela natten så jag hoppas verkligen inte att min flicka blir förkyld nu . Både jag och Richard har varit förkylda precis så jag hoppas att hon klarar sig min lilla bebis <3

Gårdagens bilder:

Isoldes favorit automater haha

Hmm vad är det i den ?

Helt överlycklig haha <3

Att åka i sådana här är också grejer det !

Min Prinsessa sitter på bussen på väg hem med musik i öronen ! haha Min älskade musik flicka <3
Har aldrig träffat förut på en sån här liten människa som älskar musik så mycket. Kommer musik så börjar hon flipp dansa haha <3 Som Eva sa : SHIT hon krumpar !! haha

Jag och mitt hjärta <3


Juste jag kollade på Friends whit benefits den med Justin Timberlake och jag måste faktist säga att den SÖÖÖÖG!
Jätte långtråkig och nä helt tråkig ! haha

Aya mina sötnosar nu ska jag ta och ringa min lilla mamma och sedan så får jag ta och gå ut med Tequila på en lång promenad !

Ha en underbar söndag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback