> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Familjen tjockis <3

Kommentarer (0)

2011-09-16 @ 21:39:05

Hej hej era små monster !

Hur står det till hos er ? Här är det bättre måste jag säga jag vet inte om det beror på att jag tog en alvedon forte och var ute på en promenad för en timma sedan eller vad det beror på men min huvudvärk har släppt iaf och jag känner mig inte lika hängig . Jag tog en promenad med Ricky och Isolde.. jag orkade inte laga mat idag så vi köpte pizza :D haha Eftersom det är Fredag så köpte vi hem lite godis och choklad! Fredagsmys till max ! =)
Det är ju bara varanan fredag som jag kan tillbringa med hela min familj <3 Eftersom Ricky jobbar kväll varanan vecka :P Annars så har jag fredags mys med min prinsessa och Tequila =) <3

Dagens bilder:










Nu ska jag njuta av min familj =) Och våran mys som vi har köpt <3

Ha det underbart alla underbara <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback