> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Har jag hamnat i lågstadiet igen?

Kommentarer (0)

2011-09-16 @ 16:19:09

Hej hej mina små sötnosar !

Här ligger jag med min lilla Tequila och min älskade Prinsessa brevid mig. Jag har sakt till Isolde att hon måste vara snäll mot sin mamma idag eftersom hon har världens huvudvärk.. vaknade helt täpt i näsan och febrig. Har gått runt och frysit hela dagen =( Så synd om mig ! haha Hur som helst så har min flicka varit jätte snäll mot mig <3

Min Ricky ringde precis .. och han är snart hemma =) Idag så ska jag laga potatisgratäng med fläskfilé. Åhh igår så lagade jag så god mat utan att skryta hahaha .. jag lagade ris med fläskfilé och kantarell sås .. la in dem kantarellerna som vi hade fått av Richards föräldrar.. sååå gott ! <3

"Nu kan inte jag använda Isolde barnvagn längre men jag kan inte säga varför " Haha skämtåsido ibland så känns det som om jag har hamnat i Lågstadiet med vissa människor.. Varför inte glädjas för andra och bara lee ?
!
"Kul att jag kan inspierara andra människor" Omg jag är 22år och skulle aldrig gå runt och tro att folk härmar mig o bla bla bla. Hahaha den åldern har jag paserat sen 10år typ haha
Jag kan unna både mig , Isolde eller Richard med dyra saker eftersom Richard får ut bra i lön och jag har varit duktig och jobbat sedan Isolde var ett år ungefär och det är inget som jag ångrar eftersom jag inte jobbade heltid så då hade jag tid till både lite jobb och för att umgås med min dotter <3
Man måste kunna balansera mellan saker och ting här i livet och det har jag lyckats rätt så bra hitils =) Mår min själ bra mår Camilla bra haha =)

Jag mår bra när jag glädjs över andra, När jag kan hjälpa någon annan eller när jag helt enkelt kan finnas där för någon annan. Synd att inte alla är så höll jag på att säga :P haha



Jag är ledig denna helgen så jag hoppas på att må bättre imorgon så att jag kan hitta på något med min familj <3


Gårdagens bilder:


Min Prinsessa <3

Leker med mynt =)

Fröken med sina enorma öron ! <3

Isolde skapar kaos i sitt rum =)

Min Ricky <3


Folk som ger dig negativ energi ska du bli av med. Det finns gott om folk med positiv energi och det är det ända som jag behöver !

Ha det underbart mina små vänner !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback