> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Höst skor ?

Kommentarer (0)

2011-09-15 @ 13:13:40

Tja på er igen !

Här sitter jag helt snuvig och kollar in lite höstskor =) Jag har lagt dessa på mitt minne

Marco Polo
Skor - U.S. Polo Assn: Anneka 4107WO-USC | Yttersidan av skon
Shepherd
Skor - Shepherd: Stina | Yttersidan av skon
Addidas
Skor - adidas Originals: M Attitude Sup Hi W | Yttersidan av skon

LaCrosse

Skor - LaCrosse: Victoria | Yttersidan av skon

Esprit
Skor - Esprit: Matisse | Yttersidan av skon

Replay

Skor - Replay: Hazel | Yttersidan av skon
Ed Hardy
Skor - Ed Hardy: Toole | Yttersidan av skon


Lite beslutsångest får man allt ? Tycker att alla är fina !!
Ni hittar dessa skor på Brandos.se

Vad tycker ni mina kära läsare ? Eller ska jag vänta tills jag har kommit hem från Italien ?
Italien är ju känd för sina fina skor och bra kvalitet.

Hmmm ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback