> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag morgon

Kommentarer (0)

2011-09-17 @ 10:02:29

Hej hej era sötsaker !

Här ligger jag i vardagsrummet med en helt pigg flicka som vaknade strax innan 8 idag =) haha . Shrek är på tv som vanligt och hon springer fram och tillbaka med sina dockor <3 Hon tar hand om sina dockor som om det borde hennes liv =) Så sött att se ! Hon byter blöja på dem , stoppar om dem och matar dem haha.. om hennes docka ramlar så får hon ju så klart en puss där hon slog sig =) hon kommer bli en bra mamma min flicka <3

Vaknade med huvuvärk igen och känner mig spyfärdig .. jag tror att det är migrän =( Buuu ! Men det ska inte förstöra min dag NEJ haha .. Jag ska försöka få i mig lite köttsoppa med någon macka snart .. samma mat till fröken Isolde och sedan så får jag ta och gå ut med Tequila . Ska gå en långpromenad med henne inne i skogen det brukar faktist hjälpa lite mot huvudvärk lite frisk luft . 

Jag har lite barnmöbler som jag vill köpa till fröken Isolde.. Jag vet inte än om det ska bli julklapp eller om jag bara ska köpa dem och ge henne något "litet" i julklapp ?

Här kommer dem iaf och allt är från märket/designen JABADABADO .. dem har ju FÖR söta grejer !!

Bord


Pall eller stol ? Det är frågan det :P


Så söt stol .. visst ? =) 2st måste man ha av dem !

Ett litet skåp =)

Stegpall till min lilla smurf <3 Bra att ha när hon tvättar sina händer och borstar tänderna =)

Sen så vill vi att hon ska ha en soffa/fåtölj .. och jag har beslutsångest över dessa två :

Isoldes rum är ju rosa så denna skulle passa utmärkt !

2-sits soffa .. Den är dock svart och inte rosa =( haha


Hmm ...

Jag ska köpa lite nytt lego till fröken oxå .. hon har alldeles för lite lego och hon verkligen ÄLSKAR att leka med lego . Jag kommer ihåg att jag hade massa med barbie när jag var liten .. Skulle vara kul om mamma har sparat dem och så att Isolde kan få dem .. lite mer personligt så där. Sen när hon blir äldre kan hon säga att dem har min mamma lekt med =) Naaaw ! haha

Aja sötnosar nu ska mamma Camilla ta och fixa lite käk till sig själv och till sin Prinsessa <3

Ha en underbar Lördag and be happy ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback