> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Lördag

Kommentarer (0)

2011-09-03 @ 12:50:35

Hej hej mina älskade små sötnosar !

Vet ni en grej ? Igår så kom min kamera hem :D OMG är jätte nöjd verkligen och så glad över den ! Synd verkligen att vi inte hade en sån grym kamera när vi var i Usa och västindien .. vi kunde ha tagit GRYMA bilder speciellt i Cayman Öarna där vi åkte båt och vattnet var alldeles kristall klar ,.. man behövde inte snorkla om man säger så :P Aja men vi får nog göra om den resan så att vi kan ta fina bilder ? haha
Vi kommer få fina bilder från Rom iaf =) och alla våra framtida resor <3

Jag blir lite små ledsen ibland över folk. Att dem inte kan glädjas för andra. Om vi har råd att köpa något dyrt så är det för att jag och Richard sliter för våra pengar. Andra får saker och ting så lätt men direkt när jag skriver att jag är glad över något inköp så ska man få pikar  ?

Skumt tycker jag..

Dagens lära är att glädja sig åt varandra.. Eller vad tycker ni ?



Igår så hade vi taco kväll + fotboll.. synd att inte Sverige vann bara =/
Men Elmander var jävligt grym måste jag säga och världens bästa Zlatan gjorde inte så mycket tyckte jag .. tråkigt !

Aja chansen att bli tvåa finns kvar iaf =)

Idag så ska jag, Ricky , Tequila och Isolde gå till 4-h gården och kolla på alla djuren och ta några fina bilder =) Om det inte börjar regna då :P Vädret ser lite små skumt ut idag ..

Aja mina älskade nu ska jag ta och byta om på Isolde !

Ha en underbar dag alla ! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback