> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Motor Motor

Kommentarer (0)

2011-09-07 @ 19:47:03

Hej hej mina damer !

Hur står det till hos er ? Här är det toppen =) Jag har varit ledig idag så jag passade på att tvätta och städa vårat lilla hem <3 Ska rensa Isoldes kläder IGEN i veckan och sälja vidare dem som är för små =)
Idag så kom ett paket från Hm oxå =) Två tröjor till mig , en kläning till fröken Isolde, kitty byxor och en rosa munkjacka till min prinsessa <3 Beställde en dörrmatta också och den kom idag med .
Idag har jag lagat kyckling med pasta, sallad och mangorajasås .. det uppskattades av mina båda älsklingar =)

Nu är det 22dagar kvar tills vi åket till ROM =) Kuligt ! <3

En fråga oxå .. VAD HAR HÄNT MED VÄDRET ? Det ÖSREGNAR plötsligt och lika snabbt som det börjar regna så slutar det att regna och så kommer solen fram ? Fattar ingenting =/ hahah
Man vet ju inte vad man ska ha på sig längre :S Gick runt med jeans och en munkjacka men NÄÄ efter en timma så gick jag runt och svettades som en gris =/ Skum väder !

Dagens bilder:

Vad är det ??!

Min älskade flicka <3

Isoldes myshög <3

Min Vackra Prinsessa <3 Om man skulle kunna beskriva sin kärlek med ord så skulle det vara dem finaste orden på hela jorden ! <3 Älskar dig min flicka <3

Vår nya dörrmatta .. man blir lite små glad av den =) haha


Imorgon så är jag också ledig så jag hade tänkt att jag och Isolde skulle ha en mys dag och åka till kärra badet och bara njuta av varandras sällskap <3 Ta med sig lite fika och fika inne i simhallen och bara bada och busa en massa .. det tror jag att min lilla Isolde kommer att älska =) <3

Juste igår så var mina föräldrar här och jag bjöd på lite kvällsmat =) Köpte goa pålägg och färsk baguett ... mums blev det <3

Här är en bild från igår på Isolde och min mamma :


Bus Unge :P


Aja mina älskade små barn nu ska jag ta och ge Isolde lite kvällsmat ! <3

Ha det underbart och var snälla mot varandra <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback