> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Shrek

Kommentarer (0)

2011-09-12 @ 18:48:18

Hej hej era små nyfikna monster !

Här sitter jag på våran stora säng med min tequila brevid och så har jag en flicka som kollar på tv och dansar samtidigt hahahah =)
Åh juste vi fick en massa med kantareller av Marie och Bosse så ikväll ska vi äta kantarellmackor <3
Tequila har varit på landet och kom hem igår och jag måste faktist erkänna att jag saknade henne en massa.. började nästan att gråta i Fredags hahahahah :$
Dem senaste dagarna så har jag bara jobbat ska jobba imorgon med och sedan är jag ledig på Onsdag och jobbar sedan torsdag och fredag .. funderar på att kanske hoppa in på söndag =) Får se ..
Juste våran frys och kylskåp har börjat krångla till det =( Så jag ska ringa en reparatör imorgon och så hoppas att jag får hem en på onsdag då jag är ledig. Kan han inte laga kylen eller frysen så får vi nya av våran hemförsäkring =) Tur att vi hade det ! Annars hade vi fått pröjsat ut ca10 000 typ ?

Igår så var vi och åt söndagsmiddag hos mina föräldrar <3 Mamma hade lagat Lasagne =) Så gott !

Bilder :

Min pappa körde förbi oss i Fredags med en present till isolde =) <3 Ett par regnstövlar !
Här är Isolde med sina nya stövlar

Jordgubbar som Isolde fick av sin farmor <3

På väg till Mormor och Morfar

Jag och min Busfia


Nu ska Isolde ringa till sin mormor och säga godnatt för nu blir det läggdags för fröken Isolde. Idag så fick jag i princip släpa med mig henne till dagis :P Isolde är precis som sin mamma .. Det vill säga INGEN MORGON MÄNNISKA ! haha =) Så söt ändå <3


Sov så gott nu alla ! Ha det underbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback