> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

ÅL+S+N = ?

Kommentarer (0)

2011-09-01 @ 21:54:54

Hej hej mina små sockertoppar !

Här sitter jag och är redo för att nanna kudde .. tänkte slänga in ett litet inlägg snabbt innan bara :P
Idag så åkte vi in till stan för att kolla på regnkläder till Isolde och efter många MEN o bla bla så blev det didriksson regnkläder från Åhlens =) Ricky tyckte att dem var fruktansvärt dyra (649kr) men vill man ha något bra så får man helt enkelt lägga ut en extra hundring . Han ville köpa sånna vanliga galon regnkläder ?!
Nej nej min flicka ska ha det bästa så enkelt är det ! Hennes regnkläder SKA vara fodrade FÖR ATT VI BOR I SVERIGE och i SVERIGE ÄR DET KALLT!!! Hade vi bott i ett varmt land då hade det gått bra med galon regnkläder men så är inte fallet just nu .

Hur som helst så var vi inne på Brooklyn och där hittade vi en rolig t-shirt till Isolde med en rolig text på men den får ni se imorgon.

Bilder från dagarna som jag ej har bloggat:


Min älskade busfrö <3

Alltid med sin lilla vovve i närheten <3

Sötnosar <3

Isolde gillar att sätta sig någonstans och sedan säger hon :
MAMMA KORT!!

Mammas Prinsessa <3

Isoldes nya regnkläder =)
Boardman kids set
Fina va ? =)

Jag har spanat in både vantar och mössa till Isolde så nästa vecka eller till helgen ska jag åka in och prova några fina med min Prinsessa <3 Åhlens har tagit in "pippi mössa" + vantar men jag har sätt fina vantar+ mössa inne i kapahl och lindex så aa får se vilka det blir =) Eller så kanske man borde vänta och köpa sånt när vi är i Rom ?

Om 28dagar åker vi och om 28dagar så fyller min älskling 25år =)

Vet fortfarande inte vad jag ska köpa till honom och han kan fortfarande inte bestämma sig för vad han önskar sig =( Buuu på dej Ricky !

Aja nu ska jag ta och sova brevid min Älskling och min Prinsessa <3 Livet är bäst när ni är vid min sida!
Älskar er <3

Ha det underbart och Sov gott !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback