> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Tjabba

Kommentarer (0)

2011-09-19 @ 21:32:02

Hej hej mina små sockertoppar !

Vet ni vad jag har gjort idag ? Jag har skaffat ett gymkort ! Så nu kör vi ! Haha
Jag tränade idag i en timma bara rumpa och ben . Imorgon hade jag tänk att köra magen och lite kondition.
Jag misstänker att jag kommer att ha världens träningsverk! Det var hundra år sen som jag tränade :O Så jag får börja träna försiktigt och sedan öka =)
Mitt mål är att ha en helt platt mage med lite små synliga muskler så nu ska jag börja äta nyttigare också .. det vill säga HEJDÅ till allt godis, chips och choklad =( Får se hur det kommer att gå haha

Efter att jag hade tränat så hämta pappa upp mig och Isolde .. så gulligt av han <3 Och så åkte jag och pappa och handlade lite mat och sedan så åt vi mammas goa kvällsmat ! =) <3

Dagens bilder :


Här är fröken isolde inne på gymmets lekrum =)

Målar en teckning <3 haha

Får te av sin mormor <3


Nu är jag faktist helt slut så jag ska ta och lägga mig med min lilla prinsessa <3
Vi ska kolla på Rio och somna till den .. den har numera blivit Isoldes favorit film. Det är mycket rytm (samba) i den filmen så man ser alltid en liten Isolde skaka på kroppen haha =) <3
Har ni en litet barn som gillar musik och att dansa så är det en film som jag kan rekomendera !

Sov gott nu alla !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback