> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Domingo

Kommentarer (0)

2011-09-25 @ 13:22:01

Hej hej era små monster !

Hur står det till hos er ? Här är det sådär måste jag säga.. Har jätte ont i halsen och i mina öron =( haha
Idag så ska jag jobba kvällen .. men det blir skoj för jag ska jobba med en annan tjej som jag tycker väldigt mkt om så det kommer bli roligt =) Jag har ju inte bloggat på ett tag och det beror på att jag har jobbat väldigt mycket och sedan efter jobbet så har jag åkt direkt till gymet. Hurtiga Camilla ! haha
Denna veckan blev det 3gångers styrketräning och en dag av att jag var ute och sprang/jogga. Nu på Tisdag så ska jag på utbildning .. vilket känns jätte skönt och bra för då har jag möjligheten av att jobba på flera ställen .. alltid kul att testa på något nytt =)

Nu är det bara 4dagar kvar tills vi åker till Italien .. WOHO ! =) Det är så sött för Isolde fick en resväska
i födelsedagspresent näe hon fyllde 2år av sin farmor och farfar .. så det kommer bli så roligt och se henne med sin egna lilla rosa resväska <3 Hon kommer nog allt att känna sig "stor" !

Här kommer lite bilder:



















Richard har tappat bort mitt bankomatkort .. BUU för dej Ricky ! Men det är lugnt snor hans bara så får han vara utan kort :P hihi

Nää nu hoppas jag på att få en tid till läkaren imorgon och så hoppas jag på att jag inte har fått öroninflamation =/
Det gör jävligt ont i mina öron och dem känns svullna innuti .. dem tjuter lite då och då oxå =(
Tycker synd om mig själv =(

Aya mina kära nu ska jag ta och gå och jobba.. lagom kul ! haha¨

Ha en underbar dag ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback