> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Viruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Kommentarer (0)

2011-09-26 @ 20:49:41

Hej hej era små sockertoppar !

Hur står det till hos er ? Här är det relativt bra haha. Jag vaknade upp med att jag hade ont i öronen och halsen
=( Fick en läkartid och så tog dem ett stick i fingret och ett prov i halsen .. fy vad obehagligt det var.. dem la några droppar i halsen och sedan tog dem som en "pinne" och rörde runt i halsen! Fick kväljningar haha !

Jag lyckades klippa Tequilas klor idag oxå .. duktig matte jag är ! haha =)
Jag måste verkligen köpa en jacka kom jag och Richard på idag :P Han bara : Du får ont i halsen för att du har för lite kläder på dej !
Jag : MEN JAG HAR INGEN JACKA JU !! =( hahaha

Det är så synd om mig va ? Haha.. Nämen jag har ju en skinnjacka och den är för kall och så har jag min Svea jacka men den är ju för tok för varm för att börja använda nu.. Vilket dilema man har =/

Hur som helst så har jag lagat tacos idag .. köpte avocado till så jävla gott ! Käkar typ en avocado om dagen .. det är bra för huden .. avocado = bra fett!

Imorgon så ska jag passa på att packa också .. va fan ska jag packa för kläder lixom ? Packar alltid för typ en månad och så slutar det med att jag använder samma outfite hela resan :P

Dagens bilder:

Pratar med sin pappa och väntar på att pop corn ska bli klar!

Haha busfrön !

POPCORN!



Idag kom denna fina koftan från HM till Isolde <3 Kommer bli fin med en söt klänning under eller ett par jeans =)
Hon har ett par bruna stövlar med lite glitter på som hon fick av sin farmor förra året men som var för stora för henne.. så ska prova dem imorgon för dem skulle passa jätte fin till denna koftan =) Fin outfit till Italien! <3

Dagens lunch.. Chorizo med hemma gjordmos + cocktailtomater =)

Inne i ICA så ville fröken Isolde ha denna "doktor väskan".. hon har lekt med den HELA dagen haha
Fan att dem ska ha en liten avdelning till barn i våran ICA .. Isolde springer jämt dit och bara plockar med sig något ! haha

Jag plockade med mig denna söta tavlan från en blommsteraffär som finns här i kärra.. dem har jätte fina blommor och heminredning ! =)


Man kan lämna små meddelande till varandra =) Köpte färgkritor till och vanliga vita kritor.. gillar man färger så får man passa på att ta färgkritor också ju ! haha
Nä nu får jag ta och börja förbereda mig för läggdags .. ska möta upp två jobbkompisar imorgon för att vi ska på utbildning klockan 9. Jag måste orka lyssna utan att somna.. hur ska detta gå ? Den är ju flera timmar lång =/

Ps.. 3dagar kvar till La Bella Italia !

Aya sov gott mina stjärnor !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback