> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Söndags middag med familjen <3

Kommentarer (0)

2011-09-04 @ 21:44:29

Hej hej mina små monster !

Mina föräldrar gick för nån timma sen och jag är så glad =) Richard och pappa satte upp hyllor idag .. 3st =) Så nu är det bara en hylla i köket som fattas och en i Isoldes rum . Eftersom Isolde har tv i sitt rum så hade vi tänkt att hänga en hylla precis under hennes tv så att hon kan ha sin dvd där och alla sina filmer =)
Mamma och pappa var så gulliga idag dem hade köpt en present till fröken Isolde och det var två jätte fina böcker =) Och Richard var kocken idag och det smakade jätte gott ! Han gjorde sin thai wook. Vi hade vin, sallad och varma baguetter till... mums!

Dagens bilder:


Busan ! <3





Mammas favorit är ju så klart Tequila ! hahaha NOT

Mi "Viejita" <3

Mormor och barnbarn <3

P
appa är i gång =) haha

Ricky <3

En
av böckerna så skulle man klippa ut prinsessor och klä dem i olika kläder =)

Fin va ? =)

<3

Min vackra flicka <3


När mina föräldrar skulle gå hem så blev Isolde JÄTTE ledsen och ville följa med dem och sova över hos dem. Sån svikare hon är va ? Jag och Richard ba :
Ska vi sova utan Isolde =( ?

Hon svarade genom att säga JA =(

Efter lite tjat så kom vi överens om att Isolde skulle komma upp till dem imorgon och vara med dem hela kvällen och då blev hon glad igen =) Jag ska jobba kväll imorgon och mamma var snäll och ställde upp med att passa Isolde eftersom denna veckan så är det kvällspass för Richard.

Jag blev lite små ledsen att Isolde verkligen ville följa med mina föräldrar hahaha men sen samtidigt så är det något som är jätte positivt.. det betyder att hon älskar sina morföräldrar och att hon trivs bra med dem.
När dem plingade på dörren och hon följde med mig för att öppna så blev hon så lycklig va :|
Hon bara sprang runt som en galning fram och tillbaka och gapade och skrattade hahaha <3

Aja mina små sötnosar nu ska jag ta och ta fram chips, godis och mina kexchoklad och bara ligga här och gotta mig . Its time to get fat hahaha

Sov gott alla underbara !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback