> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Yeah

Kommentarer (0)

2011-09-03 @ 22:19:08

Hej hej mina små stjärnor ! <3

Här sitter lilla jag på våran sköna stora säng :D Är mätt och belåten !
Idag så var det Ricky som stog för middagen =) Och det blev kyckling i kycklingsås + Ris och sparris =)
Mycket gott ! Richard är faktist en jävlig grym kock <3

Imorgon så ska mina föräldrar komma över på middag <3 Det var typ hundra år sedan jag bjöd över dem så nu var det på tiden =)
Juste på Torsdag så ska Tequila iväg och sova över på landet med Richards föräldrar . Det kommer bli skönt men samtidigt så kommer jag sakna min lilla råtta som bara går runt och skäller och vill ha kärlek av allt som rör sig :P

Min hund är lite speciell för hon är JÄTTE engergisk ! Tror att hon har lite damp men det är lugnt för jag älskar henne ändå <3

Vi har varit på en lång promenad också så vi släppte ut Tequila inne i skogen och hon var ju helt GALEN ! Sprang fram och tillbaka .. hon hade passat som en tävlings hund.. ni vet sådana som springer ? För hon är JÄTTE snabb .. det går inte att fånga henne när hon får sina flipp hahahah <3

Bilder från våran nya Kamera :D :








Älskar dessa ögon ! <3





















Hoppflickan <3








Mammas stjärna <3





Busfrö nr 1

Min älskade kock <3

På Isoldes t-shirt stor det .. My dad only drinks when I cry



Idag fick jag mata fröken Isolde.. Ibland så är hon VÄLDIGT lat av sig hahahah <3


Nu ska jag surfa runt lite. Bosse sa nämligen att Canon hade "foto skola" på nätet . Kan vara bra att lära sig olika saker som man kan göra med kameran . Det är ju då man får grymma bilder när man har lärt sig om alla kamerans funktioner osv.

Min hals vill inte bli bra =( Har fortfarande en jätte jobbig hosta och på kvällen så svullnar min hals upp och gör ont =( Jag ska gå runt med halsduk imorgon hela dagen (a) haha

Ska vara sociall nu =) Ha det underbart mina små vänner !

Sov gott <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback