> Madresita Camilla -

Madresita Camilla

Zup

Kommentarer (0)

2011-09-15 @ 11:11:40

Tjaaa mina små sötsaker !

Här ligger jag på sängen och mår blääää ! haha nä men har blivit förkyld igen .. jävla bakterier som dras till mig .. när jag blir bra igen så ska jag gå och köpa en massa med vitaminer och så ska jag börja äta lite mer vitlök för att stärka mitt immunförsvar... så ni får ursäkta min andedräkt framöver hahahah.

Igår så kom Isoldes farmor förbi snabbt och hon hade med sig två tuggben till Tequila och till oss så hade hon med sig chips och en hel påse med toblerone choklad.. hon vet nog att vi är ett par tjockisar ! <3 Tack snälla du =)

Hon var snäll och ringde en reparatör åt oss också .. hade en jätte stressig dag på jobbet i Tisdags så jag hann inte och när jag väl kom hem så hade jag en skrikandes flicka... det går ju inte så bra att prata i telefon då :P Hur som helst så var han här igår och han tog 1660kr för att trycka på lite knappar. Billig va han .. Not !
Jag hade ju hoppats att han inte skulle kunna laga dem så att vi kunde få nya.. men men haha nu har vi en fungerande frys och kyl och det är det som är det viktigaste !

Nu är det exakt två veckor kvar tills vi åker till Italien <3 Och det är fortfarande 32 grader berättade Marie igår=) Härligt ! Hoppas att det håller i sig tills vi är där oxå :P

Var inne i Kissies blogg och såg att hon hade bloggat om denna västen .. och nu är jag kär !!!
999kr i äkta päls JAG ÄR SÅ SUGEN ! Men samtidigt så måste jag spara pengar till Italien..


Tänk er denna över en skinnjacka ? Camilla vill ha !! :D



Bilder:

Tequila och Bosse (När Tequila var på landet med Marie och Bosse)

Inne i Skogen =)

Min ögonsten <3

<3






Aja mina sötnosar nu ska jag ta och vila lite med min flicka och så småningom så ska jag röja runt här =)

Ha en underbar dag !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback